Geachte klant,
Het is u duidelijk opgevallen dat wij de afgelopen tijd zeer slecht bereikbaar zijn. In februari 2019 zijn we met Plexideal gestart. Geleidelijk zijn we binnen een jaar tijd gegroeid van 1 bestelling per week naar 20 bestelling per dag. Dit was voor ons als kleine onderneming goed handelbaar.
Corona update
Met de komst van de corona virus had ineens heel Nederland belang bij glashelder materiaal. Wat natuurlijk goed te begrijpen is. Onze bestellingen gingen van 20 per dag naar 120-150. Binnen een week tijd. Hier waren wij niet op voorbereid.
Hierdoor lopen wij op dit moment met een behoorlijk aantal bestellingen achter. Hiervoor willen wij onze oprechte excuses aanbieden.
We hebben de afgelopen 2 weken 3 nieuwe medewerkers aangenomen en we werken er hard aan om op te schalen en alle achterlopende bestellingen weg te werken. Ook zullen wij hierdoor in het vervolg beter bereikbaar zijn.
Nogmaals onze excuses voor de vertragingen en onbereikbaarheid. Achter de schermen werken wij enorm hard om alle bestellingen op volgorde weg te werken.
Dank voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Team Plexideal